דילוג לתוכן
שיר של יום - ואהבת לרעך כמוך
זרקור מוזיקלי
- התלמידים יאזינו לשיר בביצוע יהודית רביץ ויעמדו על ההבדלים בלחן בין הבית לפזמון.
- כיצד הניגודים בשיר תורמים לעיצוב הרעיון הכללי בשיר?
- מהן המילים שהמלחינה בוחרת להבליט באמצעות המנגינה? מדוע?
- רצ'יטטיב- פירושו שירה בסגנון דיבורי ומדוקלם. היכן בשיר המלחינה בוחרת להשתמש בסגנון זה ומדוע?
- התלמידים יכתבו בתים נוספים לשיר, תוך שמירה על חריזה, תבנית ומשקל. התלמידים ינסו לשיר אותם.
- התלמידים יגיבו בהרמת יד/אצבע צרדה/מחיאת כפיים בכל פעם שהם שומעים הפסקה בתחילת פסוק מוזיקלי. איזו הרגשה יוצרות ההפסקות המרובות בתחילת הפסוקים?